Friday, January 29, 2010

The happinest place on the earth - Denmark

- 1/3 of the population mainly bikes for transportation- women get six months to a year maternity leave- homelessness, poverty and unemployment are rare- they eat fresh food from the market daily- they have cute trams for their babies and let them nap outside- university is free- marriage is focused on the relationship, not the big wedding- everyone heads home at around 3 or 4 in the afternoon, family is the focus- their homes are mostly clean and simple, they don't feel like they need a lot of stuff youaremyfave

2 comments:

Anonymous said...

waterstone, WSHsmith?
다 들렸는데
i-D는 없고 confused밖에 없던데...

leeheerim said...

웅내가사진은좀더많이찍어서정리하면올릴께기다려ㅋㅋㅋ 너아동그거할려구?진짜로?
왜그거해?말해조봐바
내룸메랑은이제친해졌어예전보다ㅋㅋㅋ근데내가맨날나가놀아서미안해서 화욜점심은같이먹자그랬어 ㅋㅋㅋ아여기서한국말잘하는어떤남자애만났어맨날걔네집에가서놀아ㅋㅋ한국인언니들3명이랑 나랑 걔랑걔네친구들이랑걔네룸메사람들이랑ㅋㅋ재밌어ㅋㅋㅋ지금까지는ㅋㅋ 아내가듣는 비지니스커뮤니케이션은 맨날숙제가있어 뭐별건아니지만그래도영어로써야되니깐 오래걸려ㅋㅋ아수업에서 친구많이사귀고싶은데 아직까진많이못사겼어ㅠㅠ 키크고눈파란남자애들도많이친해지고싶은데....ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ아직은만족할정도는아니야ㅋㅋㅋ요즘은뭐만먹기만하면배탈이나서이거원ㅋㅋㅋ그래도먹고맨날화장실가ㅋㅋ 아너는요즘학원다니는거야그럼? 보고싶당 ㅠㅠ